گذرگاه تورخم پس از دو روز به روی برگشت مهاجران بازگشایی شد

مسوولان محلی در ولایت ننگرهار می گویند که گذرگاه تورخم پس از دو روز‌ توقف به روی بازگشت مهاجران بازگشایی شده است.

قریشی بدلون، آمر اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ  ننگرهار، گفته است که این گذرگاه حوالی ساعت ۱۰ پیش از چاشت امروز (شنبه، ۶ سرطان) برای عبور مهاجران باز شده است.

به گفته او، طرف پاکستانی این گذرگاه را طی دو روز گذشته به‌دلیل برگزاری مراسم محرم، به‌طور کامل بر روی رفت‌وآمد مسدود کرده بود.

گفتنی است پیش از درگیری های مرزی دو‌کشور،گذرگاه تورخم یکی از مهم ترین گذرگاه برای تجارت بین دو‌کشور بود.

خبرگزاری شهروند