درحالی که ایران و امریکا به یک توافق آتش بس دست پیدا کرده بودند اما در سه روز اخیر دو کشوربارها علیه همدیگر حمله کردند.
دونالد ترامپ،رییس جمهور امریکا هشدار داده است که اگر ایران به روند ادامه دهد حملات امریکا پایان جمهوری اسلامی را رقمخواهد زد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد روز یکشنبه، ۷ سرطان، با انتشار بیانیهای اعلام کرد که در واکنش به آنچه «نقض آتشبس» از سوی امریکا عنوان شده، هشت هدف نظامی را مورد حمله قرار داده است.
بر اساس این بیانیه، پایگاه علیالسالم در کویت و تأسیسات مربوط به ناوگان پنجم نیروی دریایی امریکا در بحرین از جمله اهداف این حملات بودهاند.
همزمان، رسانههای محلی در کویت و بحرین گزارش دادهاند که سامانههای پدافند هوایی این کشورها برای رهگیری موشکها و پهپادهای شلیکشده از سوی ایران فعال شدهاند.
خبرگزاری شهروند

